Доброго дня, шановні колеги!
Тема нашого семінару, ні для кого це не є новиною,актуальна. Адже питання пошуку раціонального і в той же час ефективного оцінювання знань учнів сьогодні є глобальним. В освітньому просторі розроблено безліч методик для контролю знань та умінь, але кожна з них має свої недоліки та переваги. Що ж стосується тестових форм оцінювання то на мій погляд найбільший недолік цієї системи полягає в тому, що при виконанні завдань присутній фактор випадкового вгадування, і як би нам не хотілося визначити дійсний рівень знань учня використовуючи тести, ми цього якісно зробити не зможемо.В той же час, щоб урізноманітнити контроль знань ми не можемо відмовитися від такої форми роботи як тестування. І задля покращення результативності і якості, на мою думку, треба удосконалювати зміст тестових завдань, наповнювати завдання таким контентом який би виключав випадково вірні відповіді, відводити завдання від примітивів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий