ІНТЕРНЕТ-СЕМІНАРИ. 2014-2015 н.р.


ІНТЕРНЕТ-СЕМІНАР 
ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ.
ПРЯДІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

20 ЛЮТОГО 2015 РОКУ 





«ПОГОДЖЕНО»
Завідувач КЗ «Районний методичний кабінет»
Царичанської районної ради
_________Н.М.ПОЛУПАНОВА

«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Методист КЗ «Районний методичний кабінет»
Царичанської районної ради
__________В.А.ПОЛОГА



ІНТЕРНЕТ-СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
ПРЯДІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ
20 ЛЮТОГО 2015 РОКУ

Тема:  Впровадження нових державних стандартів основної школи в процесі викладання інформатики у 6 класі.

ПЛАН
І. Теоретичний блок
1. Огляд інтернет-ресурсів для підтримки викладання інформатики у 6 класі.
2. Вимоги до уроку інформатики.
Полога В.А., методист КЗ «Районний методичний кабінет»  Царичанської районної ради
ІІ. Практичний блок
1.     Медіа – презентація досвіду роботи вчителя інформатики Прядівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Алексеєнка М.М.
2.     Тестові технології в освіті: проблема якості тестів.
3.     Індивідуальні практичні завдання для вчителів інформатики.
ІІІ. Інтернет-коментарі
1. Методичні рекомендації щодо здійснення контролю знань учнів засобами комп’ютерного тестування.  Методист РМК Полога В.А.
2. Підведення підсумків роботи семінару,   апробація та обговорення індивідуальних завдань. Учасники семінару.
3. Проектування  роботи блогу вчителів інформатики http://rmo-infedu.blogspot.com/ у 2015 році. Керівник РМО вчителів інформатики Самарський О.Ф..




Методичні рекомендації щодо участі вчителів інформатики
Шановні колеги!
1.     Радимо ознайомитись з планом роботи інтернет-семінару вчителів інформатики на сайті КЗ “Районний методичний кабінет” Царичанської районної ради у розділі “Семінари-практикуми”.
2.     Прочитати теоретичний матеріал (ТЕСТОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ЯКОСТІ ТЕСТІВ)та виконати індивідуальні практичні завдання - розробити  тести для 6 класу за допомогою контрольно-діагностичної системи Test-W2 (згідно запропонованого розподілу.
3.      Створені у системі тести у форматі назва тесту.ats  надіслати
на адресу методиста sagaydakvika@gmail.com не пізніше 21 лютого  2015 року.
4.  Заповнити спільний документ Анкету учасника  (Відкрити у Google Документи, заповнити анкету, збереження відбудеться автоматично).
5.  З метою успішної  роботи в блозі  пропонуємо  скористатись аккаунтом rmo.inf.edu@gmail.com з паролем a01020304a  та стати співавтором блогу (викласти свії пости  та  коментарі) або  подавати матеріали на адреси методиста чи керівника РМО. 

6.  У разі потреби телефонуємо методисту або керівнику РМО.

         Бажаємо успіхів та надіємось на плідну співпрацю!

4 комментария:

  1. Актуально, змістовно та вчасно.

    ОтветитьУдалить
  2. Доброго дня шановні колеги!
    Тема нашого семінару, ні для кого це не є новиною,актуальна.
    Адже питання пошуку раціонального і в той же час ефективного оцінювання знань учнів сьогодні є глобальним. В освітньому просторі розроблено безліч методик для контролю знань та умінь, але кожна з них має свої недоліки та переваги. Що ж стосується тестових форм оцінювання то на мій погляд найбільший недолік цієї системи полягає в тому, що при виконанні завдань присутній фактор випадкового вгадування, і як би нам не хотілося визначити дійсний рівень знань учня використовуючи тести, ми цього якісно зробити не зможемо.В той же час, щоб урізноманітнити контроль знань ми не можемо відмовитися від такої форми роботи як тестування. І задля покращення результативності і якості, на мою думку, треба удосконалювати зміст тестових завдань, наповнювати завдання таким контентом який би виключав випадково вірні відповіді, відводити завдання від примітивів.

    ОтветитьУдалить
  3. Тестування — справедливіший метод, який ставить усіх учнів в однакові умови, як у процесі контролю, так і в процесі оцінювання, практично усуваючи суб'єктивізм викладача.

    ОтветитьУдалить
  4. Звичайно, готувати тестові завдання необхідно дотримуючись певних вимог, а саме:застосування шкали відношень або, як мінімум, шкали інтервалів, надійність, валідність, дискримінативність, наявність нормативних даних, а також такі вимоги, як просте формулювання і однозначність тестових завдань, обмеження часу їх виконання, соціокультурна адаптивність тесту, операціоналізація, верифікація тощо.

    ОтветитьУдалить