Прохання до вчителів, які проводять навчання з інформатики в 2-х класах до 9 вересня 2013 року дати відповіді на наведені нижче питання в електронному вигляді в будь-якому текстовому редакторі, вказавши номер запитання, прізвище вчителя, школу та надіслати на адресу: rmo.inf.edu@gmail.com
Питання
для вчителів щодо
розуміння програми «Сходинки до інформатики» для учнів 2-го класу
Загальні
питання
1.
Назвіть змістові лінії навчання учнів СДІ. Для кожної
змістової лінії назвіть основні поняття, які діти мають засвоїти у 2-му класі.
2.
Яка змістова лінія нового предмета у 2-го класі явно не
прослідковується? Поясніть чому.
3.
Яка змістова лінія передбачає формування міжпредметних компетенцій
у учнів 2-го класу?
4.
При вивченні яких тем, яких змістових ліній учні мають наводити приклади з власного життя,
розповідати про своїх батьків, про своїх друзів?
5.
Які поняття проходять через всі змістові лінії 2-го класу?
6.
З якими алгоритмічними структурами можна знайомити учнів при
вивченні інших предметів у 2-му класі?
7.
Поняття виконавця алгоритму – на яких прикладах слід показати
його дітям? Наведіть ці приклади. Обґрунтуйте свою відповідь.
8.
Що таке середовище виконавця, його система команд? Наведіть
приклади із життя. Вкажіть виконавців, їх середовище та систему команд
виконавця.
9.
Наведіть приклади виконавців алгоритму. Опишіть їх середовище, систему команд.
10.
В чому різниця понять повідомлення, інформація, дані?
Намайлюйте схему, яка демонструвала б зв'язок цих понять. Назвіть теми уроків інших
предметів, де учні використовують поняття повідомлення, інформація, дані.
11.
Обґрунтуйте, чому важливіше навчити учнів – створювати
алгоритм чи його виконувати? Обгрунтуйте методику навчання учнів поняттю
алгоритма.
12.
Для чого в навчальній програмі передбачено знайомство учнів в
прикладними програмами на підтримку навчальних предметів? Які Ви знаєте програми на підтримку
навчальних предметів?
13.
Знайдіть в програмі відповідь на запитання - для чого
необхідно навчати дітей працювати із схемами, графіками, створювати моделі.
14.
Наведіть приклади ознайомлення учнів з моделями. Обґрунтуйте,
для чого учнів необхідно знайомити з моделями. На яких інших предметах учні
знайомляться з моделями? Наведіть приклади.
15.
На яких інших уроках учні використовують алгоритми, алгоритмічні
структури? Наведіть приклади.
16.
Як ви розумієте поняття плану дій? Чи правильно починати
навчати дітей поняттю алгоритма з поняття плану дій? Чи слід відразу давати
формальне означення алгоритма? Що важливо для плану виконання дії – без чого
складений план виконання буде не виконуваним? Опишіть чотири ознаки поняття
алгоритма.
17.
Означення яких термінів учнів мають знати формально після
2-го класу, а яких описово? Що про це говориться у програмі?
18.
Порівняйте комп’ютер з різними машинами. Знайдіть спільне та
відмінне. Побудуйте порівняльну схему.
19.
Порівняйте різни типи комп’ютерів. Побудуйте схему
порівняння.
20.
Продемонструйте правильну посадку учня за комп’ютером.
21.
Які вправи необхідно робити з учнями на уроках СДІ?
22.
Поясніть, як використовують комп’ютер люди таких професій:
бібліотекар, перукар, механік, продавець, лікар, вчений, космонавт, водій.
23.
Намайлюйте схему, що відображає пристрої, які використовуються для кожного з
інформаційних процесів.
24.
Намайлюйте схеми, що відображає пристрої для роботи з різними
видами даних.
25.
Намалюйте схему для порівняння робочого столу учня та Робочого
столу комп’ютера. Знайдіть спільне та відмінне.
26.
Поясніть поняття програми
в доступній для учня формі. Чи потрібно пропонувати формальне означення
учням 2-го класу? Відповідь обґрунтуйте. Сформулюйте різні призначення програм.
Намалюйте для цього схему.
27.
Сформулюйте алгоритм вмикання комп’ютера та алгоритм
вимикання комп’ютера.
28.
Намалюйте схеми, що відображають окремо пристрої введення,
окремо пристрої виведення, разом пристроїв введення та виведення.
29.
Що спільного в інформаційних процесах отримання повідомлень
та передавання повідомлень? Чим вони різняться?
30.
Поясніть, що є дуже важливим при збереженні повідомлень.
31.
Поясніть, що таке опрацювання повідомлень. Наведіть приклади. Поясніть. Що має відбуватися при
опрацюванні повідомлень? За допомогою яких пристроїв зберігають повідомлення?
32.
Що відбувається при перенесенні повідомлень з одного носія до
іншого, при сприйнятті людиною повідомлень своїми органами чуття? Відповідь
аргументуйте.
Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. Я колись мав труднощі з фінансуванням свого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740
ОтветитьУдалить