Викладання інформатики у 3,6 класах Михайлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Викладання інформатики в початковій школі, зокрема у 3 класі відбувається за різними поурочними планами. Діти не звикають до одноманітності уроків. Виявляють цікавість до предмета, а найбільш до практичної діяльності. Після короткої стимулюючої розминки в ігровій формі проводжу розумову розминку з повторення вивченого матеріалу. Далі тест-драйв з техніки безпеки (проходжу по пунктах , діти реагують на порушення та на правильні дії у класі і за компютером). Після узагальнення логічні розминки, які активують розумову роботу дітей( робота в групах).
При поясненні нового матеріалу звертаю увагу на подібність життєвих ситуацій з вивченням того чи іншого матеріалу (особливо доречно це робити при вивченні теми алгоритми і виконавці). Для набуття практичних навичок в доступній для дітей формі пояснюю покрокове виконання завдання, а потім учні самостійно виконують вправи, при цьому працюють помічники які вказують на помилки та допомагають їх виправити. Таким чином діє фактор покращення роботи виконавцем, адже чим більше підказок тим нижча умовна оцінка роботи, а контролер вчиться порівнювати виконану роботу з іншими. Після 15-20 хвилин роботи за компютером фізкультпауза. Для пояснення домашнього завдання відвожу 5-7 хвилин часу.
Підведення підсумку уроку, виставлення оцінок. Далеко не все вдається зробити на належному рівні, є труднощі в роботі адже вікова група має свою специфіку сприймання, світогляд цих учнів контрастує з учнями середньої та старшої ланки.
Викладання інформатики в початковій школі, зокрема у 3 класі відбувається за різними поурочними планами. Діти не звикають до одноманітності уроків. Виявляють цікавість до предмета, а найбільш до практичної діяльності. Після короткої стимулюючої розминки в ігровій формі проводжу розумову розминку з повторення вивченого матеріалу. Далі тест-драйв з техніки безпеки (проходжу по пунктах , діти реагують на порушення та на правильні дії у класі і за компютером). Після узагальнення логічні розминки, які активують розумову роботу дітей( робота в групах).
При поясненні нового матеріалу звертаю увагу на подібність життєвих ситуацій з вивченням того чи іншого матеріалу (особливо доречно це робити при вивченні теми алгоритми і виконавці). Для набуття практичних навичок в доступній для дітей формі пояснюю покрокове виконання завдання, а потім учні самостійно виконують вправи, при цьому працюють помічники які вказують на помилки та допомагають їх виправити. Таким чином діє фактор покращення роботи виконавцем, адже чим більше підказок тим нижча умовна оцінка роботи, а контролер вчиться порівнювати виконану роботу з іншими. Після 15-20 хвилин роботи за компютером фізкультпауза. Для пояснення домашнього завдання відвожу 5-7 хвилин часу.
Підведення підсумку уроку, виставлення оцінок. Далеко не все вдається зробити на належному рівні, є труднощі в роботі адже вікова група має свою специфіку сприймання, світогляд цих учнів контрастує з учнями середньої та старшої ланки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий